|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Науково-методична робота
Дистанційне навчання Дистанційне навчання жовтень 2020 року - січень 2021 року Дистанційне навчання березень - червень 2020 року
Методична робота Інформаційно-аналітична акція «Вісті з уроків» Декада робітничих професій сільськогосподарської галузі 20 листопада 2017 року відбулось 2–ге засідання методичної комісії класних керівників Відкритий урок з теми «Складання коліс» Майстер-клас від самого директора Урок зарубіжної літератури за темою Ернест Міллер Хемінгуей Народні традиції святкування Масляної Екскурсія в ТОВ «Шевченко» та СФГ «Лелеки» Проведення року англійської мови Виставка стіннівок професійного спрямування Клуб веселих та кмітливих пройшов в рамках проведення декади робітничих професій Засідання методичної комісії класних керівників Засідання методичної комісії викладачів та майстрів виробничого навчання ![]() ![]() |
![]() |
Методичний ринг
«Навчання без міркування – марна праця» Методичний ринг – це форма методичної роботи, яка дає можливість виявити загальну ерудицію, різновид дискусії. Методичний ринг може проводитися, якщо існує два протилежних погляди на питання. За допомогою методичного рингу ми розвиваємо критичне мислення. Критичне мислення – модель для навчання, виховання громадян суспільства майбутнього. Стратегія критичного мислення необхідна нам сьогодні, тому що інформаційне суспільство, у якому інформація множиться, ускладнюється, швидко застаріває і набуває якісно-нових функцій, у якому інформаційний вплив часто має на меті маніпулювання поглядами та діями людей, потребує від людини нових компетенцій, про які ми так багато говоримо. Людина, яка має навички критичного мислення, неординарно мислить, чесна сама з собою; вміє визначити проблему; перемагає сумніви; вміє перевірити використану інформацію; може приймати оптимальне рішення такою людиною практично неможливо маніпулювати. Ці навички потрібні всім: учневі - на уроці, викладачеві - в групі. Критичне мислення допомагає нам навчатися через те що ми бачимо, чуємо, відчуваємо на смак, нюхаємо, торкаємося, робимо. Воно вдумливо допомагає читати, виражати свої думки вголос і на папері. Воно формує самооцінку й самоповагу. Воно вчить нас самостійно міркувати. В нашому навчальному закладі ми працюємо над проблемою розвитку критичного мислення. Величезний потенціал прихований у стратегії критичного читання, написання й прийняття рішень. Методичний ринг у виконанні методистів Носенко О.М. та Нушель О.С.
|
![]() |
|
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|